Вести телеграм-канал – це досить об’ємна праця та вимагає час. Зростання підписників мотивує, тому стаття в підтримку авторів, які ведуть класні канали. До Вашої уваги, відразу чотири персональних телеграм-канали, три з яких ведуть нетпіковці.
1. Канал про корпоративну культуру і бізнесі
@corcul – телеграм-канал засновника LMS-платформи AcademyOcean.com Володимира Поло. Він добре вміє помічати деталі і знаходити цікаве в бізнесі і корпоративній культурі. Наприклад, зверніть увагу, звідки у Стіва Джобса взялися 100 однакових водолазок.
Ще Володимиру можна написати, якщо вам в компанії потрібно побудувати корпоративний університет, як зробили на основі його платформи такі компанії, як AJAX, Ракета, Work, ЦУМ і купа бізнесів з Європи і США.
2. Канал з ідеями стартапів, які ми не встигаємо робити
@onemanstartups – канал Радомира Новкович, засновника відразу декількох компаній в Netpeak Group. З Радомиром нещодавно вийшло інтерв’ю в IT-шоу «Точка G» – обов’язково подивіться, якщо вас цікавить бізнес на мобільних додатках.
3. Канал про SEO
@inseo_inweb – канал Владислава Наумова, Head of SEO в агентстві Inweb. Він пише про новини та різні нюанси оптимізації сайтів, наприклад як масово видаляти url-адреси через GSC за допомогою простого розширення. Публікації більше для спеціалістів, але є і пости про те, як уряд Австралії намагається зобов’язати платити Facebook і Google за розміщення посилань на ЗМІ.
4. Канал про продакт-менеджменті
Володимир Меркушев раніше працював в Kolesa, Avito і Яндексі, а зараз працює в OLX Motors. У своєму каналі «Продукторія» Володимир розповідає про Лайфхак в продуктовому менеджменті, робить анонси подій та репортажі з офісів IT-компаній.