Посвідка на проживання в Україні. Як отримати?

Посвідка на проживання в Україні. Як отримати?

А чи знаєте Ви, що в Україну приїжджають доволі багато іноземців. Наприклад, для навчання, роботи чи для возз’єднання сім’ї. Для того, щоб офіційно знаходитись в Незалежній суттєвий проміжок часу, іноземцю потрібно оформити посвідку на проживання. Вона може бути тимчасовою та постійною. Зазвичай, ті хто у перший раз приїздять в Україну та мають підстави для отримання такої міграційної послуги, на початку оформлюють тимчасову посвідку. А коли вже проживають у нашій країні певну кількість років, то закріплюють свій статус посвідкою на постійне проживання.

В яких випадках можна отримати посвідку на тимчасове проживання?

У нашому законодавстві чітко прописаний перелік груп людей, які мають право оформити тимчасове проживання. За яких підстав це надається?

  1. Отримання середньої або вищої освіти.
  2. Робота кореспондентом або бути представником засобів масової інформацій іноземних організацій.
  3. Договір про роботу.
  4. Наявність близьких родичів громадян України.

Це далеко не повний перелік підстав, оскільки в деяких ситуаціях рішення про надання посвідки може бути прийнято, якщо це необхідно державі.

Як отримати ПТП в Україні?

У першу чергу особі, яка планує отримати посвідку на проживання, потрібно зібрати необхідні документи для цього. Зазвичай, до них відносять посвідчення особи, квитанцію про сплату державного податку за цю послугу та документи, які дають право на отримання посвідки.

Пакет документів може суттєво відрізнятися, у залежності від обставин, завдяки яким людина отримує можливість тривалого проживання в Україні. Саме тому корисно проконсультуватись з юристом, щоб з найвищою вірогідністю отримати необхідний документ. А для того, щоб знайти для себе професійного спеціаліста, краще користуватись додатком UniExpert.

З необхідними документами потрібно звернутись до міграційної служби. Відділення обирається в залежності від місця проживання іноземця. Після цього заяву розглянуть й винесуть вердикт. Або надають посвідку на тимчасове проживання або відмовляють та повідомляють, що саме треба допрацювати.

Як подається заява та скільки коштує послуга?

Якщо особа досягла шістнадцятирічного віку, то може подавати документи на розгляд самостійно. У випадку, якщо людина цього віку ще не досягла, то потрібна присутність батьків або опікунів. Якщо особа є недієздатна або з обмеженою дієздатністю, то замість неї подати документи можуть родичі, до яких вони приїхали з метою возз’єднання сім’ї.

Скільки треба заплатити за отримання посвідки на тимчасове проживання. Повна ціна складається з трьох пунктів:

  1. Вартість адміністративної послуги – 517 гривень.
  2. Державне мито – 34 гривні.
  3. Адміністративний збір, який сплачується у випадку оформлення або обміну старої посвідки на нову – 340 гривень.

Варто розуміти, що на розгляд заяви витрачається не менше трьох тижнів. А на момент отримання документу, особа має легально знаходитись в Україні. Саме тому варто розраховувати свій дорогоцінний час та користуватись послугами досвідчених юристів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *